Laman

Kamis, 08 Desember 2016

Kisah Momotaro dalam bahasa Albania

Kisah Momotaro dalam bahasa Albania


Lashtësi diku jetuar një gjysh. Çdo ditë, gjyshi në pyll për të mbledhur dru zjarri, ndërsa gjyshja në lumë për të larë. Kur lani gjyshja juaj është, nga Momo hanyutlah sipërme (bukuroshe) Gjyshe kap Ouch momo, këtë vuajtje. "Gjyshërit panik. Pas lotët qetësua gjyshi i tha: "Për shkak se ky fëmijë del nga momo, ne duhet të thërrasë atë Momotaro." Kjo Momotaro emrin.



Gjyshërit dha qull Momotaro, peshk dhe të marrë kujdesin e saj me kujdes. Kur Momotaro iu dha një tas me oriz, ai do të hani një tas. Nëse Momotaro dhënë dy lojë me birila e orizit, Momotaro do të hani dy lojë me birila. Nuk ndjehen Momotaro rritet aq i madh. Pastaj, kur ajo ishte mësuar për të numëruar një, atëherë ai mund të numëruar deri në dhjetë. Si pasojë Momotaro aq i famshëm. Përveç kësaj, pushteti u bë gjithnjë e më të fuqishme, dhe askush fëmijët pa u vënë re në afërsi mund të konkurrojnë me aftësinë e Momotaro. Zgjuar, të fortë dhe të talentuar. Momotaro fëmijët kaq të mëdha. Sepse Momotaro shumë qesharake, gjyshërit janë membesarkannya.itu ngacmuar gjithnjë.

"Me sa duket, kjo momo ëmbël." Momo gjyshja e madhe e mori atë dhe e solli atë në shtëpi.

Night ardhur. Gjysh dru zjarri load kthimit. "Gjyshe, gjyshe, gjyshi kishte shkuar në shtëpi."

"Gjysh, po, i mirëpritur. Sot, gjyshe gjeni momo lumit të madh. Tani në dollap ... ", tha gjyshja, duke marrë jashtë momo atë dhe e vënë atë në një bord prerjes. Pastaj, gjyshe bashkangjitni një thikë kuzhine në Momo për të ndarë atë. Por, vetë momo ndarjen dhe nga djali brenda jashtë funny. Pasi nga djali shpërtheu në lotë. Gjyshërit habitur.

Një ditë, Momotaro përballet me gjyshërit, të ulur në frontin e gjyshërve dhe iu lut duke thënë: "Gjysh, gjyshe. Sepse unë jam i madh unë jam duke shkuar për të pushtuar pista për fantazmë si njeri konfiskuar. Mund të bëni dispozitë Kibi Dango (një lloj tortë Mochi përmban arra) më të shijshme në Japoni. "

Gjyshërit në unison ka thënë: "Ti je ende i vogël. Në fund të ishe i vogël. Çfarë jeni duke bërë në ishullin e fantazmave, fantazmat kapur atë? "

Edhe pse ajo ka qenë e ndaluar, pa marrë parasysh se Momotaro. "Gjysh, gjyshe, unë kam qenë vetëm, por 50 ose 100 persona fantazmë nuk është një problem për mua."

Të gjithë të drejtë atëherë, "tha gjyshi dhe gjyshja.

Jo shumë kohë më parë ka bërë dispozitë Kibi Dango Momotaro më të shijshme në Japoni. Pastaj Momotaro gjithashtu dha hachimaki shirit dekorativ, pantallona të gjerë hakama dhe shpatë të re të shkurtër. Pastaj, në shpinë të tij çiftëzohet edhe 'Momotaro numrin fortë një në Japoni' flamuj.

Momotaro shkoi në ishullin e fantazmave.

Në kohën e largimit nga fshati lehnin qentë vazhdimisht ndjekin Momotaro.

"Momotaro, Momotaro, ju doni të shkoni?"

"Për ishull fantazmë, pushtues një fantazmë."

"Unë do të ju shoqërojë në ishullin e fantazmave për aq kohë sa ju të më jepni një Dango Kibi."

"E pra, atëherë ju ishin njerëzit e mi. Nëse ju hani këtë Kibi Dango forca do betambah 1000-fish, "tha Momotaro lëshuar një Kibi Dango nga qese dhe dorëzuar atë në qen. Dogs kështu burra Momotaro.

Menjëherë pas kësaj, korbi-marr me të mirë berkoak afrua Momotaro. Pastaj, si një qen, Momotaro dha një Kibi Dango dhe të bëjë gjeli që njerëzit e tij. Pastaj, momente më vonë, majmunët ulëritës afrua Momotaro. Monkey mbetën Momotaro, pasi duke u dhënë një Dango Kibi.

Momotaro në mënyrë të përgjithshme, kështu flamuri bartës qen, majmun kështu swordbearer. Ata shkuan në një udhëtim në ishullin e fantazmave. Erdhi Momotaro dhe tre fëmijët e tij para portës së madhe e zezë në fantazmë ishull. Menjëherë, majmunët trokitur porta.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar