Laman

Kamis, 01 Desember 2016

Contoh surat lamaran kerja dalam bahasa Belanda


Attracties: Application job

To.
Dhr. / Mevr Personnel
Punt Lantern Indah Karya
JL. Light Main Commander No. 30
Bogor

Geachte heren,
In overeenstemming met informatie over de vacature van PT. Daily Radar Bogor Jaya Goede Lantaarn me op 10 september 2015 toe te passen voor banen en bedrijven die de heer / mevrouw lead Ik ben van plan om toe te treden. Ik wil zeggen, als onderdeel van het werk van de Marketing cijfers (MG) is een bedrijf van PT. Indah Karya zaklamp.

Hier is mijn korte bio
Naam: Supardi Ayaka Misazaki
Plaats / datum. Geboorteplaats: Tokyo, 14 juni 1994
Laatste Opleiding: S1 Information Management
Adres: JL. CIFOR Nakazawo No. 16, Bogor
Telefoon (HP): 085678566787653

En op dit punt, zowel lichamelijk als geestelijk, was ik in een gezonde toestand. In aanvulling op mijn vermogen om vloeiend Engels te spreken. Eerlijkheid is altijd mijn prioriteit bij het werk geweest, en mijn opleidingsniveau is vrij goed, en, op hetzelfde moment, ik kan goed werken met computer software, zoals Lotus Spreadsheet, MS Office Word, Excel, Access en andere office software als een soort.

je geest, voegde ik een aantal gegevens, zoals:

vitae
diploma kopie van S1
Transcriptie van Copy
Een fotokopie van het certificaat cursussen en trainingen
3x4 recente foto's

Dhr. / Mevr Personeel voor een interview, dus ik kan niet nuttig zijn om potentieel en mijn vermogen om de heer / mevrouw leiden vandaag de bedrijfsresultaten zijn, ik hoop om meer details over te leggen.

Met vriendelijke groet,

Ayaka Supardi Misazaki

Tidak ada komentar:

Posting Komentar